TATOOS



Bilder från we♥it.com

Jag har tänkt på det där med tatoos, det har blivit eller mer återkommande samtalsämne som nästintill ständigt råder kring ungdomar som så väl vuxna. Hur kan det egentligen komma sig?

Det första många vill göra precis när de fyllt arton år är att tatuera sig. Jag kan självklart se det som en fin grej om det är något betydelsefullt och inte något allt för stort och markerande. Jag måste erkänna att jag skulle faktiskt kunna tänka att tatuera mig, men å andra sidan verkligen inte. Det känns som att många gör det bara för att andra gör det och inte riktigt tänker efter förrän efteråt då det nästan är för sent för att ångra sig.

Att tatuera hela kroppen, ansiktet, halsen, nacken, bröstet osv. tycker jag är väldigt vågat och ganska fasinerande. Jag begriper fortfarande inte varför man gör så. Som jag sa så tycker jag det är snyggt att ha någon lite, på ett ganska diskret ställe, men över hela kroppen- njää.

Hur sätter ni er till tatueringar?

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0