SVAR: "ÄR HAN OTROLGEN, VAD SKA JAG GÖRA? VAD SKULLE DU HA GJORT?"

Du verkar vara en fantastisk tjej och jag älskar att lästa din blogg! Jag har följt den ett tag och har försåt det som att du har en kille och ni verkar vara väldigt lyckliga, stort grattis till er! Jag har det lite svårare i mitt förhållande, det är så att jag är nästan helt 100 på att min kille är otrogen mot mig. Snälla hjälp mig, jag vet inte vad jag ska göra! Vad tycker du? Vad skulle du ha gjort? Tack och kram på förhand!

 

Å vad fint du skrev, tack snälla! Vad glad jag blev en söndag som denna. Jag har en kille och vi har nu varit tillsammans strax över fem månader. Tiden bara rusar förbi och vi är, precis som du skrev, väldigt lyckliga och kära! Det där med att vara otroligen är en stark anklagelse samtidigt som det är väldigt lågt och dåligt av den andra parten i paret som är det! Jag och min kille har pratat om det och ingen av oss skulle aldrig vara otroligen mot varandra, det är något som sårar en, gör en besviken, förbannad, irriterad, ledsen och väldigt ”allt”!

 

Du säger att du nästan är helt hundra på att din kille är otrogen mot du, det är svårt för mig att säga ”ja, det är han” eller ”nej, det är han inte”. Det som är bäst i en sådan här situation tror jag är att prata direkt med honom. Sätt dig ner och säg hur du känner och tänker. Varför du tror att han är det och låt han berätta. Kanske stämmer det, eller så gör det inte det. Om vi leker med tanken att min kulle skulle ha varit otrogen mot mig så skulle jag bli väldigt sårad och irriterad, jag skulle lämna honom med desamma. Känslorna försvinner inte med desamma, för man tycker fortfarande om honom, men han har gjort en allvarlig och fruktansvärd sak. Något jag inte tycker går att förlåta. Han har svikit en grovt. I ett förhållande är man två personer och det krävs bådas känslor för varandra för att det ska fungera bra och för att man ska vara lyckliga. Jag tycker inte det är värt att vara tillsammans med en person som inte känner desamma mot mig. Jag vill vara lycklig och kunna dela och vara med om roliga saker tillsammans med den personen!

 

Vi alla är värd någon bättre än en person som sviker oss genom att vara tillsammans med någon annan på sidan om. Han har gått en bakom ryggen och inte varit ärlig. Det är fel. Ett fel jag tycker att man inte ska förlåta.

 

Och du tjejen, om det är så att han varit otrogen, jag hoppas verkligen du lyssnar och tar till dig mina ord. Du är värd något bättre än en person som sviker dig på ett sådan här förfärligt sätt!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0