MIN MÅNDAG, 2012-03-12

Hej och hå! Dagen har övergått till kväll och jag har myst ner mig i soffan. Nu på kvällen har jag tränat, sprungit i en halvtimme och på det tränat magen. Känner mig riktigt mör och slut i kroppen nu haha!

Var ju som sagt på körskolan idag och började med teorin och faserna. Har även bokat in massa körlektioner, riskettan och halkbana- ja hela körket! Känner mig laddad och fylld av energi att ha körkort! Ska bli grymt härlig och det kommer känns så underbart efteråt! Allt är väldigt tajt och allting är inbokat på sex veckor, vilket betyder att jag ska hinna med en fas per vecka!  Here I come körkort och masssssor av teoriplugg!!

Fick skjuts hem vid halv fyra, åkte hem. Åt middag och pluggade lite. Vet inte alls riktigt vart dagen dagit vägen, den bara pyste förbi känns det som. Men nu kör vi nya dag, ska nog göra mig klar för kvällen och sängen snart. Ska upp tidigt och gå ner på körskolan i morgon innan skolan. Som sagt, nu kör vi högintensivt med körkortet för att jag ska kunna ta det innan sommarlovet!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0