LEDESEN, FÖRVIRRAD OCH STRESSAD

Denna tre kombo yrar runt i mig nu. Vet inte riktigt vad jag ska ta mig till, är trött och less och vill just nu bara ha kärlek och mys. Hjärtat finns inte i närhet vilket är skit, han skulle ha kommit till mig idag men ringde och sa att han inte alls mådde speceillt bra. Synd men vad ska man göra. Vi får ses en annan dag istället, lutar åt lördag. Men känns som att det är gryymt länge tills dess då vi inte setts sedan i söndags..

Men jag ska under natten sova ut och tänka om och ladda inför morgonkvällen. Ska nämligen få massa brudar på besök som ska gratta mig. Så denna vecka kommer bli grym, bara en svack nu ikväll som jag ska kämpa mig ur!

Nu är det biggest loser och mys. Vi hörs.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0