KÖRLEKTION

Wohoow! Hade min första körlektion på körskolan i morse och den gick hur bra som helst! Känns übergött! Nu när jag kom hem från skolan åkte jag också iväg en snabbis. Kom nästan nyss hem, nu ska jag äta och plugga lite innan mitt hjärta kommer. Kanske blir så att jag måste dra iväg på en möta med träningen, men hoppas inte det. Känns som att jag bara måste få ta det lugnt och inte stressa. Känns som att det är något som sker alldeles för ofta just nu i min vardag.

Idag på skolan så hade ju det där intervjun om New York och det verkade väldigt lovande att jag skulle få åka med. Låter väldigt roligt och intressant! Vi får helt enkelt se hur det hela slutar och blir.

Nä nu är det middag som gäller och sedan plugg. Ska bli underbart att få träffa mitt hjärta idag också. Saknar honom redan trots att vi senast sågs i söndags. Opssi dopsi, men kärlek- det är ju helt underbart!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0