SNAAART SKA JAG FÅ KRAMA OM MITT HJÄRTA!!!!

Kan inte med ord beskriva mina känslor som bubblar runt i kroppen. Är om inte allt för länge hemma igen och då ska jag göra mig klar och sedan glida ner till pojkvännens student. MAAAGISKT!! Att han ska ta studenten fattar inte jag, fattar för den delen heller inte att jag ha varit utomlands och varit vaken i alldles för många timmar hihi. Men denna dag ska bli grym!

Känns tveksamt om jag kommer uppdatera något mer idag. Men nu vet nu hur läget är igen. Så uppdateringar som vanligt är på ingång igen. Tänkte även försöka sammanfatta vår resa i ett inlägg någon dag här nu.

Men nu kan jag inte tänka och skriva klart, vi höres!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0