HJÄRTAT NYSS ÅKT..

Känns nästan lika tungt varje gång pojken min ska åka.. Men nu så var det lite behövligt, jag behöver plugga körkortsteori och nu får jag den tiden. Men jag skulle hur gärna som helst vara vilja grotta ner mig och gosa i hans famn..

Känns och lite tungt då det är ett tag tills vi kommer kunna ses.. Han har jobb och jag har körlektioner, men det ska allt kunna gå att lösa! Som man brukar säga- allt löser sig på ett eller annat sätt! Det handlar ju trots allt inte om så jättelänge och det kanske bara är bra om jag kommer upp i tid!

Men nu innan klockan rinner iväg så ska jag sätta mig med lite teori. Vi hörs senare!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0