ÅTER PÅ "HEMMAPLAN" EFTER EN HÄRLIG MIDSOMMARHELG!

Oj måste jag börja med att säga. Loggar för första gånen på ett par dagar in via datorn och ser att det har gjort en totalrenovering av blogg.se. Spännande! 
 
Nu är jag i alla fall tillbaka på fastlandet så att säga hehe. Min långhelg har varit riktigt bra. Har myst med trevligt folk och haft en bra midsommarhelg. 
 
Övningskörde hem och känner mig nu redo. Nerverna som fanns i morse har försvunnit, det mesta i alla fall.. Ska troligtvis ta det lugnt och om möjligt lästa lite teori. Vi får se hur kvällen blir, men ta det lugnt ska jag i alla fall göra. Kanske blir det så att jag slänger ihop en rabarberpaj från våra stora rabarber som kommit! Jag hör i alla fall av mig senare, ha det bra så länge!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0