"KÄR OCH GALEN, GALEN I DIG"

Efter att inte ha fått träffat den man älskar på över två veckor så är det en underbar känsla att få "återförenas" igen. Vi båda blev så glada och log hela tiden, gosade nästintill hela tiden och hade det helt magiskt ihop. Jag kan inte med ord få fram hur underbart det var att få träffas igen.

Jag kom till honom i går lite för två. När jag öppnade dörren så möttes jag av världens underbaraste kille och ett enormt smile från honom. Ett ögonblick jag aldrig kommer glömma. Nästan så man fick en tår i ögat av glödje att få ses igen. Bland det första han sa var att det var skönt att få träffa mig igen och att jag hade blivit väldigt brun. Det känndes som att vår glädje lyste på flera mil avstånd och att vår lycka och glädje var "störst, bäst och vackrast".

Vi myste och helade i mängder, som aldrig förr kanske man ska säga? Vi hade det i alla fall grymt och då menar jag grymt, jag får ett lycka rus nu bara jag tänker på det. Vi lyssnade på massa musik, låg på sängen och gosade och pratade.

Vi åt middag tillsammans med hans föräldrar och pratade med de, lika så så såg vi på gladiatorerna tillsammans med dem. Vi bakade även en kärlekskladdkaka tillsammans, men vi var ganska packade för att få i oss så mycket till gladiatorerna. Men en liten bit av vår goa kladdis gick allt, gottigotti. Vi tolv så gick vi ner till köket för att ta lite och fika och prata med hans föräldrar igen. Vi gjorde oss en varsin temacka och tog lite dryck till och satte oss sedan inne hos honom och fikade. Vi kollade även på en film, men vid ett tiden så borstade vi tänderna för att sova för jag var så tröt (hade endast sovit tre timmar natten innan) så vi kröp till sängs. Men då vi väl hade lagt oss under täcker och pratade så insåg framförallt jag att jag hade blivit riktigt pigg så vi slog igång datorn igen och såg på andra avenyn, lika gosigt som vanligt hade vi. Fram mot tre så somnade vi i ställer slingrandes om varandra och vaknade lika mysigt vid halv tolv men kom inte upp förren vid ett. Underbart att ha nattsällskap av den man älskar och gillar.

Vi gjorde frukost/ lunch, pyttepanna, och åt go mat. Myste på lite till (a), hjälpte även till att bära lite väggar, bitar och golv till en släpvagn från nedervåning där de håller på att renovera. Efter det så blev det andra aveyn ett tag, pausade med lite fika och soffmys. Återgick sedan till andra aveyn som övergick till mysig musik.

Åt även middag hos honom och innan så åkte vi iväg och hade lite handlade lite. Träffade bland annat på hans arbetskolega Fredrik, en trevlig prick.

Åkte hem vid åtta och är nu hemma, kändes lite svårt då han tyckte jag borde stanna en natt till, vilket jag verkligen skulle vilja för vi hade det helt magiskt och mysigt ihop, men jag var tvungen att åka hem. Måste plugga i morgon då vi är lediga, som han också är. Men för hoppningsvis så kommer han till mig i morgon efter att jag hade har pluggat och fått lite ordningen på allt som ska hända i skolan nu första veckan.

Nu efter ett ganska snurrigt inlägg så vill jag bara säga att jag har en helt underbar kille som jag älskar. Vi har haft det fantastiskt ihop och det har varit riktigt trevligt att få vara med honom och även att träffa hans familj.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0