DÅ SNÖN FALLER OCH JAG SITTER MED PLUGG

Jag fick mig en tankeställare tidigare idag, rättare sagt då jag låg och drog mig i sängen innan jag klev upp. En tankeställare som inte kan slitas ut från mina tankar, som jag kommer bli ganska flummig här.

 

Att han inte frågar mig varför jag inte vill följa med att åka gör mig lite smått ledsen tror jag, för varför skulle jag annars tänka och känna som jag gör? Inte för att det gör mig så himla mycket att inte få åka med, utan bara att han inte frågade om jag vill och det skulle också varit roligt att få träffa hans kompisar. Att på något sätt få känna sig välkommen och accepterad hos hans kompisar då jag aldrig tidigare träffat dem.

 

Kanske han inte tänker så, utan tycker att det är kul att bara umgås med sina kompisar utan mig, vilket jag också tycker är trevligt så klart, men det skulle ändå vara kul att få träffa dem. Det skulle vara roligt att få träffa hans kompisar och se hur han är i deras sällskap och hur han är mot mig då vi är alla tillsammans.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0