SITTER PÅ SKOLAN OCH FÖRSÖKER FÅ LITE SAKER GJORDA

Runt omkring mig ekar det, bordet är fyllt av papper skolpapper. Har en tomtklassrum för mig själv, fyllt av svartastolar och vita bord. Jag kollar ut och ser hur svart det är, inser att om inte allt för länge är jag hemma. Första dagen i skolan efter ett kanonlov som slutade helt perfekt så är det gansak skönt att vara inne i skolrutiner igen, eller hur man nu ska se det. Börjde ju trots allt vid lunch idag, men jag kom ändå upp vid sju åtta i morse.

Nåja, jag sitter kvar på skola för att få skjuts hem. Är så kallt ute så passar på att ta vara på skjutsen då det fungerar. Jag tänkte ta vara på tiden nu istället för att skriva, har en del skolgrejer att arbeta med. Hör av mig senare under kvällen.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0