MIN UNDERBARAAA KILLR


Bilder från we♥it.com

God morgon alla! Idag är det onsdag och jag låter lika förfärlig på rösten idag som jag var igår! Min kille kom som sagt till mig i går, nattade här vi har myste på hela morgonen, natten och gårdagen! Alltid lika trevligt att få träffa honom!

Han åkte för ca. en timme sedan då han började strax före halv nio, mendan jag börjar vid lunch även idag. Klev upp för att gosa och äta frukost med honom. Stod och kramades och myste bra tag i hallen innan han åkte och tröjde ännu längre tid innan vi kom upp från sängen för det var så mysigt och skönt att ligga och gosa och hålla om varandra. Blev extra viktigt idag att gosa längre då vi inte kommer ses förrän på söndag, då han åker iväg idag efter skolan och kommer inte hem förrän på söndag. Men dessa dagar kommer gå så fort, jag har riktigt mycket i skolan och mår inte alls så jättebra känner jag. Vore hemskt om jag smittade P nu när han ska bort och allt! Får hoppas att han slipper det och går en riktigt kanonresa!

Nu ska jag lägga mig och vila lite, tror att det kan behövas för att orka med skolan senare idag. En till kopp te skulle också sitta fint, tror nog att jag måste det först! Hör av mig mer senare.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0