MATTEPLUGG, GOTTA OCH SVENSSON SVENSSON

Att sluta vid lunch är guldvärt! Att nu har varit hemma över två timmar är riktigt skönt, har pluggat lite matte, tagit det lugnt, små kollat på svensson svensson som har gjort att jag fallit i skratt vid ett flertal gånger haha! Tänkte att jag kunde uppdatera då jag ändå slog upp datorn för att göra en sak.

Ska nog återgå till matematiken och få lite till tal gjorda och mer förståelse för detta kapitel, har snart prov och detta vill jag att ska gå riktigt bra! Har mål som jag vill nå och för att göra det krävs det nötning, energi och engagemang! Säger där med hejdå till er och hej till matteboken!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0