LUNCHDAGS

Lunchen har precis pacerat, dock något jag inte hunnit med då jag fram till nu suttit med uppgift i engelskan om en bok jag läst ut. Den är nu nästan klar, allt är översatt och ska bara finslipas och läggas till lite- väldigt skönt!

Jag ska nu ta lite mat i magen och låta hunden få sin vanliga promenad! Klockan har inte hunnit blivit så mycket så det känns skönt att jag har tid kvar av denna dag att njuta då det inte är svart ute som det brukar vara då man slutar skolan om dagarna så här års!

Nä tror det är dags för hunden att få sin vardagliga luft och prominix och för mig att också få lite luft och mat i magen som ger mig energi och kraft till att fortsätta plugga och sänka hungern!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0