DÅ LÅTEN RULLAR OM OCH OM IGEN

Min nästa rinner, jag har en hals som svider och bränner, jag saknar mitt hjärta och vill bara ha honom hos mig och gosa. Jag inser att det är två dagar kvar av skolan, viktiga båda två att gå på då vi har redovisningar båda dagarna. Mitt hjärtat har precis rullat bilen tillsammans med P och en till kompis upp mot fjällen och jag kommer inte kunna träffa honom förrän på söndag, hua! Men allt kommer jag klara av. Jag har glass, halstabletter och massa underbart folk runt omkring mig, en massa grejer i skolan som kommer ta upp min tid tills söndag!

Nu gäller det bara att fortsätta slita och ligga i som aldrig förr!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0