TISDAG OCH NY DAG

Skamm för att det blev uruselt med inlägg igår! Men det fanns inte så värst mycket att berätta om. Jag började tidigare, pluggade matte och myste på innan skolan.

Fick skjuts hem, fortsatte plugga matte och fick sedan fikafrämmande. Tog då ett avrbott från matte och fortsatte sedan efter ett tag. Plugg plugg och plugg. La ner allt pluggande vid åtta och sjunk jag ner i soffan med en behövlig massage på min då verkade nacke!

Moste sov även hos oss, så det blev en tjejkväll med lite gofika och bra tv!

Nu är det tisdag och jag ska snart göra lite frukost. Ladda upp för en längre skoldag och matteplugg då jag slutar. Matte i mitt hjarta nu igen till på torsdag då jag har prov! Ladda ladda laaddaaa! Nu kör vi.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0