SOMEONE WILL WALK INTO TOUR LIFE AND MAKE YOU REALIZE


Bilder från we♥it.com

"Åhh sitter och lyssnar på massa kärlekslåtar.. Vill också ha någon som jag tycker om vid min sida, vill också skratta med någon och pussas lite ♥ Fan vilken skön känsla att vara kär! Helt fantastiskt att kunna vakna upp på morgonen och le stort bara för att man tänker på en annan person. Asså jag är inte värsta kärlekstypen men just nu är jag typ Forever alone, haha saknar kärleken helt plötsligt. Vill känna den där känslan, då alla fjärilar bara flyger runt i magen och man helt enkelt inte kan sluta le allt bara för en person som lyser upp ens dagar!! Säger bara till er alla som har någon ni är kär i eller någon ni älskar GLÖM aldrig att visa eran kärlek för det uppskattas!! Till er som känner er som jag gör ikväll Forevahhh alone, äsh tappa inte hoppet för när du minst anar det så kommer du att träffa den personen som blir din soul mate! LOveee♥"

Print screnat från en vänns blogg. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Jag känner mig lyckig att jag har en pojkvän vid min sida som jag kan dela så mycket med. Jag säger så många gånger både till er och till honom jag älskar hur otroligt underbar han är. Jag är så lycklig att jag har honom, att han är just som han är och att vi är kära. Så jäkla kära. Som nyförälskade varje gång vi ses, fastän vi snart har varit tillsammans i fem måndader. Det är galet och en helt underbar känsla! Jag är lycklig. Riktigt lycklig!

Att få uppleva den "riktiga kärleken" är magiskt. Den bubblande känslan i magen, det härliga dunkande hjärtat som alltid känns gå i otakt i hans närhet för att man blir alldeles till sig. Han underbar hår, då det blir långt blir flyffigt och lockigt. Då man utan anledning får en underbar varm kram. En smek på kinden och får höra hur vecker han tycker att jag är. På morgonen, då han kommer med sina underbara läppar mot mina. Då han.. Ja, jag kan hålla på i evigheter. Han är fantastisk min P.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0