NYSS ÅKTE HEM

Världens underbara P har nyss åkte hem. Leer av glädje och gråter glädjetrårar, jag är så fruktansvärt lycklig med denna underbara kille.

 

Igår så åkte jag som sagt till honom strax före halv fem. När jag kom till honom så han jag nästan bara ta av mig ytterkläderna innan de skulle på igen. Det var nämligen dags att åka på middags hos hans mormor och morfar, där en granne plus P's brorsa med flickvän också var. Riktigt roligt var det att få träffa delar från hans släkt. Goa hela bunten var dem!

 

Vi åt trerätters middag, skrattade, flummade runt, myste med deras gosiga vovve, körde flygplan och jag satt i världens goaste famn hela kvällen. Pussades och gosade. Såg på melodifestivalen vid en tänd brasa. Ja, ni hör ju. Kvällen där blev lyckad och efter melodifestivalen, åkte vi hem till honom för att hämta min och hans väska + skjutsa hem hans föräldrar. Åkte nästan desamma efter det hem till mig.

 

Gjorde fika och såg på film. Myste in oss i ett täcke för att vi hade blivit så kalla av att åka bil och varit ute i -25 grader (galet kallet det är ute!!). Kröp till sängs och gosade, försökte värma upp varandra. Så på lite AA och fick ett perfekt avslut på lördagen.

 

Vaknade upp på söndagen en hyffsat bra tid. Spelade massa goa låtar, låg och pratade och myste. Några sekunder senare så knappades det på dörren, familjen hade fixat brakar frukost- vilket vara massa go pannkakor, frukt, macka, pålägg, ägg och grejer. Väldigt mätta och belåtna blev vi. En paltkoma som dök upp så vi kröp ner oss på sängen för att vila till oss. Efter ett tag så gick vi ut i det fina vädret för att få trots kylan! Kom sedan in och såg på lite andra avenyn och myste. Lite mattesnack blev det också! Bra att jag har funnit en pojke som läser matte E då jag själv är på matte C! Bara ett tips, ta hjälp av varandra!

 

Nu så har han precis åkt hem. Tänkt att han skulle stanna till i morgon, men han hade grejer hemma som han behövde. Skulle bli besvärligt om han behövde åka fram och tillbaka. Lite smarta och ekonomiska behöver man allt vara ibland!

 

Nu ska jag inte ligga på latsidan utan ta fram matteboken och jobba! Matteprov på torsdag! Nu kör vi, gasen i botten.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0