LIVET LEKAR OCH DET ÄR HELG!

Underbart! Att komma hem från skolan och veta att det är helg är helt underbart!!

Nu sitter jag hemma i köket, äter centerrulle med cocos i. Riktigt goda är dem. Får unna sig lite extra nu när det är helg och allt.

Igår så klipte jag ju som sagt mitt hår. Vet inte riktigt hur det gick till, men att ha haft hår ner till brösten och nu kapat det så att det precis går under öronen och kan läggas bakom öronen. Det är helt otroligt vilken skillnad det har blivit. Men det känns skönt. Kände mig riktigt less på att bara ha långt hår och att det bara "hängde" trots att det var lockigt, långt och tjockt! :o Men en förändring behövdes och jag känner mig nöjd! Är inte lessen över att mitt långa svall är borta utan tycker det ska bli spännande att testa på denna frisyr. Att alltid har gått runt med långt hår så måste man våga prova på något annat och det steget tog jag igår!

Nä nu ska jag prata vidare med min kompis angående våra födelsedagar samt bara ta det lugnt och mysa. Vi hörs senare.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0