KLOCKAN RINNER IVÄG

Folk brukar säga att klockan rinner iväg när man har roligt. Jag skulle nästan säga att det rinner iväg oavsätt.

Snart är det måndag och jag har hela kvällen ägnat mig åt nödvändigt plugg! Känner mig nu redo och laddad för att sova. Ska alldeles strax bysa ner i sängen och gosa om min nallebjörn som jag fick från mitt hjärta som alla hjärtans dag pressent! Har sovit med honom i tre nätter på raken så lite ensam kommer det nog kännas. Så få gosa om nallen och känna hans lukt från den och från kuddarna och täcket kommer nog göra susen!

Som sagt, nu är det sängen. Återkommer i morgon efter en skön nattsömn.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0