HEMMKOMMEN EFTER ATT HA VARIT MED VÄRLDENS BÄSTA.

Hej alla! Det är söndag och jag har nyss blivit hemskjutsad av min underbara kille! Jag åkte ju som sagt till honom i går eftermiddag, rättare sagt kom jag fram till honom kring sex.

 

När jag kom dit så myste vi på och såg på lite andra avenyn innan det blev dags för middag. Riktigt hungriga var vi alla så mat i magen satt prima! Efter maten och snack med hans föräldrar om allt möjligt blev vi uppgästa och kände för att vila våra magar lite innan det blev dags för melodifestivalen och efterrätt till. Så vi la oss på hans säng och såg på andra avenyn och gosade. Klockan bara flög iväg och blev poff åtta, gick det ner en våning till hans föräldrar och satte oss mysigt och bekvämt ingosandes i varandra i en soffa. Fikade glass och choklad. Drack kaffe och matade varandra med vindruvor. Hur gullig kille har inte jag som åker iväg och handlar för att överraska mig med vindruvor, apelsinkrokant och glass? Han är helt underbar min P. Vet exakt vad jag tycker om för gosaker och köper det endast för att smickra och göra mig glad. Du är fantastisk hjärtat.

 

Under melodifestivalen satt vi och pratade med hans föräldrar. Bedöm låtarna och lite allmänt snack. Jag och P busade och gosade med varandra. Blev totalmätta efter allt gott och log och jäste en aning där i soffan. Efter melodifestivalen tog vi oss en kvällspromenad. Men trots att det var ganska varmt (kändes väldigt kallt) så blev det endast en kort promenad i kvällsdimman som lystes upp av den stjärnklara himlen, ihållandes i varandras händer. Vi gick hand i hand längs gatorna innan kylan tog över och vi kröp in i varandra jackor och stod i månskenet och kysstes.

 

Kom in och såg på lite tv innan vi beslutade oss för att göra lite kvällsfika. Klockan var då kring halv elva. Blev macka och varm choklad. Satt i soffan på övervåningen och såg på tv. Bara han och jag. Mysigt. Gosa och känna varandra närhet.  Efter tolv bestämde vi oss för att borsta tänderna och krypa till sängs. Låg och myste och såg på andra avenyn. Låg och pratade och gosa tills efter klockan hade passerat tre. Närmare halv fyra.

 

Trots att vi somnade ganska sent så vaknade vi vid tio och kom upp från sängen vid elva. Låg och morgon drog oss. Uppskattas till tusen! Gjorde pannkakor till frukost/ lunch och busade med smeten. Efter vår paltkoma som bröt ute efter de goda pannkakorna vi lyckades briljera ihop så la vi oss och vilade en stund innan vi gick ut och satte oss i solen. Det var strålande sol och vi satt bara och myste. Tätt intill varandra. Solen strålade och vi kisade och pratade om sommaren. Om studenten. Om framtiden. Om jobb. Om utbildning. Om allt. Allt möjligt. Allt och lite till. Vi hann prata om så mycket, speciellt i natt då vi låg och pratade om fina, allvarliga och bra saker.

 

Hans föräldrar kom ut med fika, vi fortsatte prata om de och började planera lovet. Ska troligtvis med de upp till fjällen och ha det mysigt. Jag älskar honom och är alltid så glad och trygg i hans sällskap.

 

Efter att ha suttit ute i några timmar så bestämt vi att gå in och värma oss lite innan det blev dags för mig att röra mig hemöver. Vi la oss under hans täcke igen och värmde varandra. Efter ett litet tag, då klockan hade passerat tre så var han gullig och skjutsade hem mig. Dunkade massa goa låter i bilen och höll varandra i hand. Pussades då det var rött, pratade och log mot varandra.

 

Innan jag gick in så fick jag extra många och hårda pussar. Doften från honom finns kvar hos mig och jag kommer gosa sönder min tröja ikväll bara för att den dofta just honom. Honom jag älskar och honom som är min kille. Honom med stort H.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0