GOD MORGON ALLA!

Det är fredag och snart helg! Veckodagarna rusar framåt i en härrans fart! Sitter redan på skolan och försöker planera helgen och tänkte mig även få lite mattetal gjorda! Matteprov på måndag också... Känns som att plugg är en viktig del att hinna med denna helg! Ska även njuta och tavara denna lediga helg!

P började strax före halv nio så fick jag skjuts av honom till skolan fastän jag idag inte börjar förrän strax efter halv tio. Så nu sitter jag på skolan och tänker på mitt hjärta, är så glad för hans skull att han klarade av matte D! Att jag har honom och att han är så gosig.

Igår så kom han till mig som sagt fram mot kvällen. Vi såg på tv inne hos mig, myste och snackade. Sedan blev det kvällsfika och biggest loser tillsammans med familjen. Efter blev det promenad med vovven. Riktigt kallt var det ute, och vem, vem puttade mig i snöhögar tre gångar??? Jo min underbara kille som just då var taskig.. Men ändå lika charmig och go!

Kallt blöt och nyngsur var jag då vi kom in. Han fick ligga och värma mig i sängen i går kväll. Var som en nerkyld isbit som försökte smält i min pojkes famn.

Efter att vi hade kommit in från promenaden så borstade vi tänderna med desamma och kröp sedan till sängs. Låg och myste och pratade på och släkte lite efter tolvslaget kan jag tänka mig. Tidsuppfattningen var inte alls så bra igår. Var trött hela kvällen, hjärtat började skratta för att jag var så flummig och go, hihi!

Vaknade och hade lika svårt som vanligt att komma upp i morse. Nu har vi till och med provat ställa klockan tidigare om morgnarna men det har inte gett oss något bättre resultat. Vi kanske borde testa ha någon som sliter oss från varandra? Men egentligen, ni som är kära, visst är det grymt svårt att släppa daget om varandras varma goa kroppar? Vi kom i alla fall upp sisådär en halvtimme innen vi började. Så det blev bara att klä på sig, fixa sig och äta frukost i ett nafs! Men han i tid gör ju jag, jag bröjar ju trots allt inte förrän mer än en timme, hjärtat mitt får det nog lite kämpigare att hinna i tid!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0