FREDAG OCH ÄNTLIGEN HELG IGEN!

Kom på mig själv nyss att jag varit väldigt off här idag! Men jag sammanfatta dagen som att jag och P vaknade av att klockan ringde klockan sju, låg och snozade och drog oss till klockan åtta! Fick skynda oss för att hinna då vi båda började strax för halv nio. Gick hur bra som helst, vi är grymma på att komma i tid trots att vi har det alldeles för mysigt i sängen!

Alltså han vi båda två i tid idag! Jag hade tre lektionen och sedan lunch. Gick bra men var ganska segt. Riktigt kallt ute idag så det var en liten pina att ta sig från skolan till maten då det blev en rask promenad ute i vinterlandet vi nu lever i!

Sedan var det bara att traska tillbaka till skolan för att hämta idrottskläderna och ta sig an ett idrottspass. Rikigt skönt att få röra på sig, blev ett pass på en och en halv timme och jag kan meddela att jag redan nu har sådan enorm träningsvärk i min rumpa! Kommer nog ha lite mer bekymmer i morgon med träningsvärk, men oj så skönt det kommer vara! Vi får ju trots allt inte glömma att träningsvärk är den skönaste värken!

Kom hem för flera timmar sedan men har inte suttit vid datorn. Jag har helt ägnat mig åt att städa rummet och stretchat lite extra. Nu gör jag inte alls så mycket, plockar och fixar lite.

Hör därför av mig mer senare.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0