ALLA HJÄRTANS DAG


Bild från We♥it.com

14 februari har tagit i stapel, med ett finare ord alla hjärtans dag! På förmiddagen hade årsk. tre gjort fika som de delat ut. Massa goa saker hade de fixat! Jag och några till satt i juryn, så kan inte annat än att påstå nu att jag känner mig förstoppad! Mutor och fina ord gillas alltid, alla klasser hade varit riktigt duktiga!

Nu sitter jag på geofrafilektion. Vikarie och grejer vettni. Undrar hur många det är som är inne på annat än vad vikarien snackar på om nu? Om det inte är om sin käraste så kanske det är om snön som yrar runt utanför? Eller bara skönt att få stänga ner allt för en sekund?

Nåja. Jag ska allt vara en duktig flicka och återgå till läraren prat om exogena krafter!

 


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0