FULL FART OCH DET ÄR ÄNTLIGEN FREDAG!

Underbart. Underbart. U-N-D-E-R-B-A-R-T.

Det är fredag och helgen är hjärtligt välkommen. Har haft min helt underbara pojkvän på besök övernatt och jag kan inte med ord hur mycket jag sprudlar av lycka och glädje idag! Vi bytta alla hjärtans dag presenter med varandra eftersom vi inte sågs i tisdags.. Hur gulligt är det inte att han i smyg går in på mitt rum. Lägger upp en jättestor och ursöt nalle som höll i ett hjärta där det strå "I love you" på sängen och bredvid ett godishjärta med massor av godishjärtan i!! Han är helt underbar!

Sitter just nu på en lektion. Dagen rullar på känns det som. Gyma i eftermiddag. Riktigt skojigt! Röra på kroppen och få mer energi. Mer energi till helgen. Mer energi till allt!

Skjutsade pojkvännen till skolan i morse, för att han för en gångs skull också skulle få hinna i tid! Sedan blev jag avsläppt och skolandagen var igång. Och fortfarande är igång!

Efter skolan blir det att åka hem, duscha, fixa och göra sig klar för att sedan åka och hämta upp världes bästa pojke (sådär wow shika bom bom bom bäst att vi ska umgås i dag igen!!)  för att sedan åka till havet och njuta. Gosa och ha en underbar helg tillsammans.

Nu ska jag återgå till lektionen. Vi hörs i eftermiddag


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0