DENNA LÖRDAG

Denna lördag har inte alls varit en favorit. Vaknade och då kändes allt på topp, men när jag efter julkalendern skulle sätta igång med plugg vändas det. Jag har inte fått så mycket plugg gjort, eller hur man nu ska se det. Jag har gått igenom ett helt kapitel som jag skulle, men det var av ren motivation till att få det gjort. Men frågan är istället, hur mycket har jag lärt mig? 
 
Nu sitter jag här, duschat och ren, i soffan. Myser framför harry potter och känner av julstämmningen. Snart ringer det också på dörren, och där kommer min söta kille att stå. Så kommer jag spendera min kväll, tillsammans med honom, vad vi hittar på är oklart. Vi ska i alla fall äta mysig middag ihop, om det blir att vi tillagar något tillsammans eller går ut, får vi se. Vi funderar på att åka på bio och så har vi några vänner som ska ut. Vi har helt enkelt en hel del alternativ för kvällen, men skulle inte förvåna mig om vi beställer hem något gott och myser ner oss i soffan och rå om varandra. För hallå, vi har faktiskt inte träffats sedan i måndags!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0