UPP OCH HOPPA

God morgon! Har kommit upp, klätt på mig och ska till att börja göra mig klar snart, men är lite för seg ännu känner jag. Har sovmorgon nu på morgonen men jag vaknade för ca. 40 minuter sedan av massa bankande.. Men jag låg och sträckte mig i sängen innan jag klev upp.

Låg som sagt och smsade med P i går kväll och vi pratade på fram mot strax efter tolv och avslutade samtalet då vi båda blev trötta och behövde vår nattsömn. Han hade sovmorgon ända till tolv idag, lät inte alls så fel, lät riktigt skönt. Men jag ska inte klaga, har sovmorgon jag också ett bta tag till.. Dock inte så länge som till halv tol.

Nä, tror det är bäst att jag göra sig i ordning, skola i sin vanliga ordning idag. Hör av mig något mer under dagen.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0