TOPPENFREDAG

Min fredagkväll har varit grym. Var helt slut då jag slutade, men efter att ha slutat och fick känna på uteluften piggnade jag på mig. Gick på stan ett lite tag innan jag fick skjut hem. Gick ut med hunden och sedan åkte vi iväg för att hämta ut ett tillbehör till min kamera. Supernöjd är jag. Åkte sedan ner mot stan för att äta middag, mötte upp en del vännter och vi blev totalt sex styckna i bordet. Riktigt trevligt var det. Satt och pratade ett bra tag, men efter någon timme drog vi oss hemmåt och såg på en film vi hyrde tidigare idag.

Nu är jag extremt trött och ska sova, men innan jag släcker lampan ska jag läsa lite i min nya tidningen. Sammanfattningsvis har jag haft en kanonfredag. Morgondagen ser också den bra ut. Har en del skolgrejer att göra, kanske blir det också lite ärenden under dagen och kvällen avslutas troligtvis med att träffa P.
'
Men nu först väntas en efterlängtad nattsömn. God natt.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0