SPANSKA BREAK

Nu när jag ändå tar en break från spanskan och b.la. spelar en massa go musik så varför inte ge er en uppdatering då jag ändå är i farten?

Har insätt att det är en hel del på spanskan, få kanske trösta mig med att det är inte mycket som är helt nytt utan mer repitetion från förra årets kurs. Men som sagt, så är känns det väldigt nyttigt att färska upp minnet en del. Ikväll ska all spanska sitta och så är det bara för det har jag bestämt. Känns också som så och jag intar mig själv det. Spanska är ett roligt ämne så varför inte ägna mer tid åt det så att det sitter perfekt för?! Nu ska återgå till min spanska papper, hasta luega.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0