SÖNDAGSPLUGG

Det är söndag.. igen! Fort helgerna alltid ska gå!  Näja, snart fredag igen, hehe!

Har en del plugg att ta tag i idag, har idag under förmiddagen avklarat engelskaläxan till i morgon, så den kan jag med en lättnad bocka av! Men jag har en del saker kvar att göra idag, b.la. så måste jag göra klart en engelska uppsats om naturkatastrofer. Fortsätta med en historia uppgift där jag ska skriva om kristendomen och jag ska även fortsätta med en företagsekonomiupg. där jag tillsammans med några håller på med en app ide. Lite mattetal skulle också vara bra om de blev gjorda. Alltså är den en del saker jag har att göra idag, vissa mer prioriterade än andra.

Men nu först, för att komma igång i alla skolsaker så ska jag gå och göra mig ett glas saft och ta mig en bull. Lite belöning måste jag få för att jag har gjort klar en sak och för att få energi. Jag tycker att det känns som att den här söndagen är ganska skön, plugg brukar mina söndagar bestå av och det gör mig egentligen inte så mycket. Träningen är det ikväll, och det är ett perfekt avslut på veckan och just den här söndagen. Vet dock inte om det blir träning för mig eller inte, jag är fortfarande förkyld och lite små krasslig.

Nu ska jag återgå till pluggvärlden, dags att ladda batterierna. Hör av mig mer senare.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0