"SNÄLLA BLI MIN"

Vid fyra tiden åkte jag ner mot stan, innan det så satt jag med en del plugg. På stan köpte jag b.la. ett nytt skal till min telefon och åt underba middag. Proppmätt är vad jag är just nu. Wow. Vi träffade en hel del folk och jag fick mitt ute i middagen ett sms. Ett sms från P.

Vi ska nämligen ses, han skulle fira en kille i klassen som fyllde år men innan det så skulle han åka förbi mig en sväng. Känns så overkligt på något sätt, men samtidigt så verkliget. Märkligt hur känslor kan snurra runt ibland. Det ska bli kul att få träffa honom, det var ett tag sedan vi sågs sist. Hoppas ni får en lika bra kväll som jag hade tänkt att ha.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0