S!ESTA - FÖR FJÄRDE FJÄRDEN

Kanske dags att börja tänka på refrängen. En dag i morgon också, och inte vilken dag som helst. Jag ska träffa honom och det känns bra, riktigt bra, kanon, fantastiskt, galet, perfekt, sagolikt och allt där till.

Klockan är inte ställd och det känns väldigt bra, men jag får heller inte sova bort halva dagen. Det är helg och det vill man (jag) ta vara på så mycket jag kan- vilket för mig inte är att sova fram mot lunch, vilket ibland absolut kan vara riktigt skönt och behövligt. Så okej, ibland. Men inte i morgon. Jag har en del saker på min "att måste göra lista".

Nä, nu är det läggdags, klockan är extremt lite och jag är trött. Alldeles för trött för att orka hålla mig vaken känns det som. Att jag ska behöva komma i säng så här tidigt då det är fredag och helg. Men det är nog så här det blir om man är uppe alldeles för sent då det är skolan och kliver upp alldeles för tidigt om mornarna då man sovit alldeles för få timmar.

Som sagt, nu är det sovsdags. God natt alla.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0