ROSA MOLN

Du är så fin och rar, både var det gäller utsidan så som insidan. Jag älskar dina blickar, ditt fina leende som gör att jag också börjar lee och skratta. Att få känna din kroppsvärme och din närhet gör en nästintill knäsvag och alldeles varm och lycklig innombords.

Att du tittar fram från övervåningen för att se när jag kommer, du springer ner till ytterdörren och kommer och möter mig. Ge mig världens kram och hänger in min jacka undertiden jag tar av mig skona. Att få mötas av dina trevliga föräldrar och få lära känna även de bättre var även det roligt. Att få vara med dig en kväll och få din närhet är guld värd och gör mig sådär extra wow glad.

Att få göra middag med dig, att gå på ögonmåttet då vi gjorde mackaronerna och inse att de blev alldeles för mycket då vi satt oss till borde för att äta. Att få se dig hälla upp makaroner på min tallrik och ge mig en enorm portion, jag skrattar och även du utbrister i skratt. När vi kände oss mäta så lämnade vi båda makaroner och hade båda svårt att ta oss från köket till tv:n för att fortsätta se på anda avenyn. Att få din arm runt mig och få känna din doft, att då möta dina läppar, dina tunga och din närhet känns bara sådär galetbra- wow chicka bom bom må jag säga.

Jag gillar dig och allt känns sådär bäst

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0