PIM PIM

Är på skolan, sitter i före detta matsalen och äter pimpim. Det är fredag och då kan man lyxa till det lite. Ska bli skönt att få sluta, näsan bara rinner och mongo låter jag när jag pratar. Är svårt att äta allt, halv öppen nu och rinnande näsa, en besvärlig kombo.

 

Lektion börjar inte förens om ett bra tag. Har inget skolarbete att sitta med så egentligen gör jag inte så mycket för stunden. Har musik i öronen och kollar på mobilen i mellan åt för att se om jag fått något sms. jag väntar på ett. Ett från han. Men det har inte kommit än. Kanske kan det bero på att det är skola som upptar hans tid.

 

Nu ska jag gå och snyta mig, oviktigt att veta men jag skriver det för att komma ihåg mig själv. Vi hörs senare. Det lär nog

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0