NYSS ÅKT

ÅÅ så kul det var att få träffa honom. Är alldeles ivrig och glad av mig nu, ville träffa honom längre, ville prata med honom längre, ville stå i hans famn längre, jag ville ville ville. Men vi ska ses igen och oj som jag längtar. En sådan fin och trevlig människa.

Vi hade en hel del att prata om, det var mycket trevligt. Det är helt magiskt vad trygg och glad jag blir i hans sällskap. Det är helt otroligt vad jag trivs och vad vi klikar bra ihop. Det känns som att vi kännt varandra hur länge som helt, vi kan prata med varandra om så mycket, det känns som så normalt och som att vi alltid har gjort det. Åå, jag blir alldeles "fjollig" då jag tänker på honom. Kramen han gav mig då han kom in, o woppa woppa calla lalaa! Jag försöker med ett leende som inte går att få fram via text men oj oj oj så glad jag är. Han är en riktigt underbar kille.

Han stod med mig och vänta undertid, vi båda frös, är kallare än vad man tror ute just nu. Graderna bara rusar mot kallare. Vi stod där, och båda tyckte att det var riktigt roligt att få ses och att det inte skulle dröja lite länga till nästa gång. Kram blev det även då innan vi skiljdes åt och oj så gott han luktar.

Är helt mållös tjej nu och trött för den delen. Därför blir det nu att stänga ner och lägga sig i sängen, söndag i morgon vilket kommer bestå av en massa plugg. Kanske blir det även en del smsande med en viss person innan jag ska sova också hehe... ♥


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0