NY DATOR OCH SNART MIDDAGSDAGS

Varit dåligt med uppdateringar idag, dels för att jag har tagit vara på den här dagen genom att ha myst på, pluggat och gjort en del ärenden. Men nu är jag åter hemma. Har b.la. under dagen införskaffat mig en ny dator, en bärbar- perfekt.

Ska snart äta och om inte allt för länge kommer P, ska bli riktigt roligt att få träffas. Det var prick en vecka sedan idag som vi sågs och jag små saknar den pojken lite. Eller kanske ganska mycket. Det ska bli riktigt trevligt att få träffas igen. Får se vad vi hittar på för något, kanske blir det att kolla på en film eller två?
nä, som sagt, nu är det middagsdag tror jag. Luktar mat här hemma!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0