NERBÄDDAD I SÄNGEN

Har nu bäddat ner mig i sängen, känner mig lite små krasslig och slut. Ska sätta på en film och kollar runt lite på datorn sedan blir det nog till att sova. Smsar just nu med P, vi ska till att ses och pratar just nu om när. Jag saknar honom, skulle bara vilja prata och mysa, känna hans närhet och socialasamvaro. Men via telefonen fungerar även det, fastän det inte alls blir på samma sätt. Men blir glad då det är just hans smssignal som plingar till och jag får läsa hans fina rader skrivna till just mig.

Nä nu ni, ska jag till att luta mig tillbaka och se på film. Jag hör av mig igen i morgon, för jag tror inte att det kommer bli någon mer uppdaterin nu ikväll. God natt

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0