MIN KVÄLL BLEV HELT PERFEKT!

Det är galet, helt alldeles otroligt galet. Jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till, ett lyckorus som sprudlar runt inom och utanpå hela mig. Jag är så himla enormt mega bauta glad! Att ha fått vara hos pontus hela kväll, träffa hans föräldrar, prata, skratta, umgås och ha det sådär alldeles underbart mysigt har gjort min kväll- helt klart. Idag är en dag jag sent kommer att glömma.

Jag kom till han strax efter sju, åkte hem vid sisådär kvar över tolv. Tiden jag var hos honom, befann mig i hans famn och fick möta hans läppar, värmen som strålade ut från honom var så magiskt. Jag kan bara säga wow och lee. Att beskriva känslor är svårt och något jag inte ens tänker försöka förklara så mycket mer. Jag kan bara avsluta med att ännu en gång säga att jag har haft en helt otroligt kanonkväll.

Nu ska jag sova, och drömma sådär extra mycket fint. God natt.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0