MIN DAG

Chillar på en massa hemma just nu, hade tänkt alldeles snart sätta igång med plugg. Men ville bara känna att jag kunde ta en lite vila innan. Vi har nämligen så grymt mycket i skolan just nu, men känner att det börjar bli allt mindre så det känns riktigt bra just nu. En av anledningarna till varför kan jag tänka mig resultatet från matteprovet, jag är så grymt glad. Jag älskar matte så är det bara, men stressen jag fick förra veckan på provet och till det resultatet jag fick så är jag nöjd. Wohow, ville bara springa runt och jubla runt då jag fick reda på det under dagens mattelektion, men kunde hejda mig lite hehe!

Nu ska jag ta och lyssna ett litet tag till på spotify och sedan sätta igång med spanska plugg, har nämligen prov på torsdag. Borde och ta och kolla igenom kalendern och skriva in en del saker i den. Hua vad jag gillar att ha ordning och kolla in i min färgglada kalender! Hör av mig senare

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0