MATEMATISKA TERMER HELA DAGEN OCH NU MIDDAG

idag har jag varit riktit enormt envis med matten, har suttit med den större delen av dagen. Hur mycket den har lönat sig får jag verkligen hoppas att det har gjort då jag har lagt ner så pass mycket tid på den. Det är vitkigt att komma ihåg att ta breaker och hitta på något annat än att bara sitta intensivt med något och tro att allt fastnar samtidigt.

Men det känns som sagt att en del nya saker har gått in, kanske är det tack vare CD- skivan som ingick i boken som jag just nu håller på att kollar på? Intressant och ganska enkelt att hänga med och förstå, betydligt lättförstådigare än exemplerna i boken i alla fall!
'
Ska vi äta middagen, är ritkigt hungrig. Efter maten så blir det nog att fortsätta ett tag till med matten och möjligen ett träningspass. Vi får se, skulle vara skönt men jag känner mig lite seg och stressad över att ha så mycket att göra (något jag inte borde känna och vara)!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0