JOBBAT MATTE HELA DAGEN, NU SKA JAG STÄNGA NER

har suttit upptagen med matte enda sedan jag kom hem, kör hårt och intensivt med det för att verkligen lyckas med provet som är nu i vecksn. Älska matte så detta hoppas jag inte kommer bli några problem med. Ska alldeles strax avsluta för kvällen, tänka bara avsluta med det jag håller på med just nu.

Hör hur tv:n är igång där nere, ska nog röra mig neröver alldeles strax. Ska nog också höra hur det är med P, hur hans dag har varit osv. Kände mig helt borta (rättare sagt halvsov) då vi skulle säga god natt. Vaknade flera gånger i natt osv. Hm.. Märkliget, haha. Kände mig helt bort då jag vaknade i morse och trode inte att jag hade sagt god natt, då jag hade gjort det.
'
Men nu ska jag börja stänga ner matten, förbere för i morgon och sedan sätta mig i soffan med mobilen för att prata med P.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0