FEK. OCH ONSDAGSMYS

I morse då jag vaknade var jag trött, riktigt trött. Tyckte att klockan ringde alldeles för tidigt och ögonen bara ville blunda igen. Men jag kom upp, lika snabbt som vanligt ändå. Duschade och gjorde mig klar för dagen. Kom på skolan och blev riktigt pigg, kanske var den min dundergo frukost som gjorde sitt?

 

Började dagen med Historia och satte igång med ett skolårets första ”uppdrag”, som ska innefatta en en del ämnen och hålla på ända till nästa fredag. Vi ska sätta oss in i mikrokrediter och göra lite saker kring det.

 

Sitter just nu på fek. och arbetar med min grupps upg. vi ska göra en affärsplan för en app och det går bra för oss, vi har fått lite mer inblick och allt går med flyt framåt nu. Det känns riktigt bra! Slutar snart, då jag kommer hem så måste jag försöka sätta igång med engelskaboken som vi nu håller på att läsa via skolan. En ganska seg bok, men det verkar vara ganska bra trots allt. Bara jag kommer in i den lite mer så kommer jag nog att ha svårt att sluka mig från den, haha, eller rättare sagt så hoppas jag på något liknande. Det är mycket roligare att läsa en bra bok (ganska självklart trots allt).

 

Nä, nu ska jag tillsammans med min grupp diskutera hur vi ska gå vidare i vår affärsidé. Slutar som sagt nu och då jag kommer hem är det bara att försätta med plugg. Hör av mig senare under eftermiddagen.



Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0