EN FAMN FÖR MIG

Nyvaken med ett lika stor leende som jag hade i går kväll/ inatt. Jag har fått sådan enorm energi som jag tänker bla. ta ut på plugg. Söndag brukar ofta bestå av en hel del plugg.. Förutom att jag ska fördigställa det sista på en svenska upg. så har jag ett möte i eftermiddag/ kväll och en eng. upg. som ska vara nästintill klar idag (den ska in i morgon, men jag är uppbokad i morgon eftermiddag).

Den här helgen kommer alltid betyda och ha ett så fint minne hos mig. I fredags var det som sagt kräftskivor-fest och den blev ritkigt lyckad, höll igång ända till klockan fyra och vaknade vid nio tiden för att de som var vaknade levde om så.. hAHA. I lördags (går) så var jag ju med P och det var det så speciellt, allt blev så lyckat.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0