DAG 8- NÅGONTING JAG ÅNGRAR

Jag skulle inte ångra någonting jag har gjort. Det som redan har hänt och de val man valt är gjorda och jag skulle säga att med allting så finner man någoting possitivt. Man lär sig nya saker oavsett situationens slut. Jag är glad över mina val och ångrar ingenting. Jag kan ibland tänka att "varför gjorde jag inte så för" men samtidigt, vad skulle hända om jag gjorde så? Och jag inser alltid att jag gjort rätt val så jag ångrar ingenting jag har gjort, så är det bara. Hoppas andra känner likadant som mig.

Att ånga någonting lönar sig inte, jag har svårt att se vad man "vinner" på att ångra. Se det ljusa i det du valt att göra och utgå från de. Du kommer att finna mycket bra och det kommer att leda in en på fina spår- om du försöker och verkligen tror på det.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0