DAG 2- EN PERSON JAG VILL TRÄFFA JUST NU

Jag vill träffa honom, han som har gjort att jag känner som jag gör just nu. Han som har gjort att det kännns som att jag svävar runt på rosa moln och hamnat i en riktigt fin kärleksbubbla. Han med det fina markerande H:et. Han som är sådär helt galet bra. Han som jag pratar med just nu och ska baka kladdkaka med inom en snar framtid. Han som luktar underbart gott som man får svårt att slita sig ifrån. Han som tar upp större delen av mina tankar en kväll som denna. Han som jag inte alls skulle sitta fel att tillbringa en kväll som denna ihop med, en film och ett alldles underbart sällskap, just bara för att det är han. Ooo så fint det känns. Ooo så gärna jag skulle vilja vara med den här person just nu, men jag får tänka på att det var sisådär 24 timmar sedan vi sågs och pratades vid för ca. 4 sekunder sedan.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0