DAG 13- MITT FAVORITPROGRAM- OCH VARFÖR

Ja denna fråga är likasvår som att ange vilken film som är min favorit. Men på just denna punkt är det lättare att nämna endast en, och det är andra avenyn. En serie som jag var alldeles verkligen gillade stark och följde från första till sista avsnittet. Synd att det slutade som det gjort och att det inte blev mer avsnitt.

För att "återuppliva gamla minnen" så brukar jag då och då sätta på serien igen. Andra avenyn går heller inte den att lessna på, det är så bra. Händer alltid nya saker i vajre avsnitt. Spänningen som finns, längtan till att få se nästa. Haha ja, vad mer ska jag säga? Serien är helt grym, så för er som inte tidigare har sett Andra avenyn råder jag er till att se den, just för att den är så bra.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0