VAR LITE OFF IDAG

Jag har idag varit väldigt off här. Men så får det bli ibland! Har haft fullt upp ända sedan i morse. Skola och allt som vanligt, efter skolan så hade jag utvecklingssamtal och kom inte hem förren sena eftermiddagen och slänge nästan i mig middagen för jag var så hungrig! Satte igång med plugg med desamma och såg sedan på bonde söker fru och sedan dess har klockan bara rusat iväg. Ska ta och lägga mig och sova snart tror jag. Pratar just nu med P och han har inte gett upp från körkortsplugget än, det är i morgon det gäller för honom. Håller alla tummar på honom ♥

Men nu blir det allt sängen. Lika bra att komma i säng i tid känns det som. Börjar känns mig hyfsat trött också. Har en ganska spekad dag i morgon också, hua. Vill helst bara ha helg, här och nu. Oj så skönt det skulle ha kännts då. Om jag ska vara riktigt ärlig så känns det som det är fredag i morgon, men som sagt, jag får stå ut en dag till. Lika bra att hoppa i säng nu då, god natt och sov så gott.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0