SÖNDAG REDAN

God morgon! Har nyss klivit upp från sängen och placerat mig skönt med datorn för att plugga. Känner mig nervös inför morgondagen och lite smått stressad så lika bra att börja med desamma och bota nerverna forhoppningsvis! Jag är samtidigt så enormt kär så jag nästa håller på att spricka så det blir nästan jobbigt att behöva tänka på massa plugg då enormt många tankar går till min älskling. Hua, så vackert det är att vara kär, lite smått jobbigt också.. Men det är så det ska vara också, det är lite jobbigt fast på ett positivt sätt!

Vi hade en helt galen kväll igår. Magisk, underbar, vacker! Jag fick skjuts ut till honom till fem, hans föräldrar skulle iväg nästan med desamma. Så vi pratade med de ett litet tag innan de fortsatt vidare till ett par vänner, hans föräldrar är så goa. De kramade om mig både då jag kom och då jag gick. Hans mamma hade fixat middag till oss, så ett tag efter att de hade åkt och vi hade sett på tv ett tag så åt vi. Riktigt god mat och minst lika mätt blev vi båda! Vi satt och pratade en hel del, vi båda hade saknat varandra så grymt enormt mega bauta mycket! Hua, så underbart det känndes att få träffa honom igår och det som gör mig nästan tårögd är att han tycker och tyckte desamma! ♥

Efter att vi hade ätit så fortsatte vi att se på tv, andra avenyn! hehe (a)  Efter kanske en timme så skulle vi äntligen baka en kladdkaka och oj så kul vi hade. Geggade ner varandra i smet, lyckades få brända kanter så det knapratade då vi tuggade haha! Jag lyckades även ramlade två gånger (!!!), efter att vi hade geggat ner varandra i smet så gick vi båda in på toaletten för att tvätta av oss och han gick före mig ut och jag strax efter, men jag flög snare eftersom jag snubblade över toalettstolen (?!!?!?!) haha, fattar inte hur jag lyckades! Så pang sa det så låg jag platt som en pankaka på deras stengolv, blev ingen större fara med mig, jag utprast i asgarv och pontus lika så. Lite orolig blev han allt, kan ju tänka mig att det måste ha sätt väldigt roligt ut! Andra gången jag ramlade var då jag skulle stänga av tv:n på deras nedervåning och han gick före upp, men han blev tvungen att komma upp då jag inte hittade avstängningsknappen och då vi tillsammans skulle gå upp så ramlade jag över deras vedkorg! Helt galet, fattar inte hur jag lyckades med allt igår?! Men jag skadade mig inge allvarligt tack och lov, skulle kännts väldigt klumpigt och en smula pinsamt!

Då vi skulle äta vår nybakade kladdkaka till vår nyvispade grädde så råkade jag spilla ner mig med grädde två gånger, endast på grund av de hårda kanterna! För då jag skulle ta en bit från kakan så poffade den rakt ivåg och geggade ner hela mig med kaka och grädde då kanten var som hårdbörd och fick nästan fröbruka våld för att lyckas få lös biten! Men vi hade det jättetrevligt, mycket skratt, kärlek och gos!

Han brorsa kom förbi också, det var roligt att få träffa honom och hans tjej! De hade ringt på pontus mobil två gånger inte fått något svar, de blev nästan oroliga över att inte komma i fall vi håll på med något och att de kom olämpligt haha! Skrek i hela huset då de öppnade dörren för att upplysa att de kom. De åkte efter ett tag och vi fick vara för oss själva igen. Vi gjorde tekaka och te och myste. Vid ett tiden så kom hans föräldrar hem och lika så pontus brorsa och tjejen för att vara så gulliga och skjuta hem mig. Pontus älsklingen min följde med i bil, så gulligt! ♥

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0