SKOLDAGEN

Har precis haft svenska, vi ska börja med nytt område fick vi reda på idag. Klassen var med och fick rösta fram, barabamm bam bammm- skräck! Spännande, hoppas vi kommer få göra något roligt!
'
Hela dagen idag känns lite dryg. Det började med i morse att i stället för att börja vid lunch som vi egentligen skulle ha fått gjort så blev vi tvungna att befinna oss på skolan klockan halv nio för att labba i matte? Hel skumt. Klockan halv tio, en timme tidigare var jag tillsammans med min grupp färdiga, det betyde att från klockan halv tio till halv ett så hade jag ett låångt hål! Jag tillsammans med några andra trosade runt på stan och lät tiden gå undertiden vi gick runt i affärer och satte sprätt på en del pengar. Men det var ändå helt okej, känns dock lite drygt.. Men ska icke klaga, vi en trevlig stund med tjejerna och även lite nya kläder.
'
Ska precis till att ha spanska, ska bara förflytta mig uppåt ett par våningar. Kollade precis på klockan och inser att jag måste lägga på ett kol för snart börjar nämligen lektionen. Hör av mig senare under dagen, hej svejs så länge!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0