SOM LYCKLIGAST TILLSAMMANS MED DIG

Nu åkte precis min älskling, vi har haft en helt underbar, fantastisk, otrolig, sagolik, mysig och allt sådant där fint som jag inte ens får fram pågrund av min lycka jag har. Jag är kär, så grymt kär och allt känns så bra. Nu ska jag hoppa ner i sängen och sova, sova och drömma alldeles fina drömmar.

Söndag i morgon, men det struntar jag helt i, för nu är klockan alldeles för mycket för mig att tänka på morgondagen. Helgen är inte slut än och det känns så bra! Jag ska sova ut och drömma, drömma massa fint. Jag har det så perfekt just nu. God natt och sov så gott alla.

Kommentarer
Postat av: Lucas Gustavsson

Anmäl dig till dagens blogg och ta del av mina 1200 läsare om du känner för det :)

2011-10-09 @ 13:24:56
URL: http://modegrabben.webblogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0